Klachtenpagina
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor een nieuw leverbaar product.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar info@soetdoring.nl. Wij zullen de klacht dan bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie